vindarna vänder

Allt här i livet har en tendens att ändra sig. Vissa saker går snabbare än andra. Men allt ändras, förr eller senare. Just nu sker alla förändringar väldigt snabbt för min del. Allt var på väg att lösa sig, eller iaf gå åt rätt håll, när en enda kommentar vände livet upp och ner, och jag står på ruta ett igen. Har inte varken viljan att vika ut alla mina känslor på nätet eller orken att hålla er uppdaterade, så bloggen kommer få ligga på is tills det att jag kommit på fötter igen. Hoppas ni förstår. Kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Cookie

Snart mår du bättre igen, saknar att läsa din blogg:)<3

2010-01-22 @ 14:34:03
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0