Flyttad

Har än en gång flyttat bloggen. Och den här gången för att få vara så anonym det bara går. Vill inte att fel personer hittar bloggen, och inte heller att nya läsare ska kunna identifiera mig.
Det må låta fåfängt. Men jag orkar inte såra fler personer vid fler tillfällen.
Kommer dessvärre inte heller att ge ut adressen till personer som känner mig, men som inte vet om vad som hänt den senaste tiden. Allt för att inte öppna upp mig i onödan. Har redan för många som vet för mkt.
Så ta inte illa upp om ni inte får den nya adressen. Det är inte menat mot er som personer, utan av helt andra skäl.

Skriv en kommentar med er mail och vem ni är, om ni vill att jag skickar den nya adressen.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0