Trång torsdagsnatt och pysselfredag

Gårdagen slutade med lite trist info om att en riktigt gammal polare till mig, som jag inte träffat sen jag var fem, skulle komma över till oss vid tio på fredagsmorgonen, vilket ledde till att jag och J knallade upp till S.
Slagga där, jag och J, i en nitiosäng. Lite småtrångt, men det var mys och funkade ändå.

Fredagens planer var att han och jag först skulle färga hår, ögonbryn + fransar, klippa varandras hår, fixa ansiktsmask, och så massa massage på det. Och att kvällen sedan skulle avslutas med att se på Flickan som lekte med elden i kista.
Så strax efter ett rullar bilen ner till centrum för att köpa färg osv, och strax efter vi kommer hem fattar jag tag om saxen för att börja klippa J's hår. Blev lite fail. Han blev lite irro. Och vi kom inte längre än så.
Istället blev det en del film och mys inne på sängen resten av dagen. Men det var väl helt okej det med.
Resten av pysslandet får vänta tills imorgon konstaterade vi.
Så har en härlig lördag att se fram emot, hoppas jag!

Men nu börjar klockan springa iväg, så ska nog börja fundera på att krypa ner under täcket och sussa lite.
xoxo Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0