Tankspridd torsdagsmorgon

God morgon på er! Torsdag idag då...Vilket innebär: ingen skola för mig.
Så sitter hemma och dricker mitt morgonkaffe samtidigt som jag försöker komma på hur jag ska lägga upp dagen, både matmässigt, pluggmässigt, och promenadmässigt.
Men funderar på att dricka mitt kaffe nu, sedan sätta mig och plugga lite religion. Därefter fixa iordning mig och dra till kista, eftersom jag har kuratortid idag.
När jag kommer hem sen tror jag bara det blir till att dricka lite kaffe och sedan leta sig ut på en promenad.
När jag kommer hem sen lär det väl inte dröja allt för länge innan Å fått för sig att laga middag, men jag kan redan nu säga att jag inte tror jag kommer vara så sugen på att äta av den.
Sen på kvällen, runt 9, bär det ut på en till promenad innan jag trillar i säng.

Gårdagens mat såg förövrigt ut såhär:
3 eller 4 koppar kaffe m. mjölk. 3 koppar te, varav 2 med mjölk. 2 äpplen.

Skulle tro att idag blir liknande...
Har gått ner ca 2 kilo sen jag senast stog på vågen, och vill inte sabba den glädjen med att trycka i mig massa mat.

Jag vet att jag säger att jag ska bli frisk, men som jag också sagt, det går inte att bara glömma alla tankar, drömmar och så vidare över en natt.
Och nu när jag ska utomlands och allt...Nej då kan man inte se ut såhär.
Jag måste få gå ner mina kilo tills dess. Så får man väl se vad som händer när jag kommer till BUP...Vad de säger och hur mycket de eventuellt tycker att jag måste gå upp osv...

Men nu ska jag plugga lite innan jag drar till Kista.
xoxo Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0