Tankarna snurrar runt, runt, runt

Torsdag idag. Ledig dag. Kuratordag.
Sov okej inatt, även om det tog tid att somna igår. Sov fram till typ halv tio, sedan var det upp, ta ett par cigg och fixa lite kaffe. Surra lite skit med J, och sega.
Vid två klev jag på tåget på väg till UM. Kommer smått stressad dit i tid, vid 3. Slår mig ner inne hos M-B, och pratar lite allmänt. Efter typ 20 minuter ville hon göra en övning med mig. Om min äs.
Så hon ritar upp ett schema eller vad man nu ska säga. Två plusspalter och två minusspalter.
Så ber hon mig skriva ner allt bra och allt dåligt med min äs, och sen samma sak men med att bli frisk.
Det visa sig att jag ser typ lika många bra som dåliga saker med båda delarna, vilket får M-B att undra om jag verkligen vill bli frisk. Om jag är redo för det...
Känns ju mindre kul, för jag blev genast ganska varse om att jag kanske inte är helt beredd på det.
Så just nu lever jag i en mitt-i-mellan-värld. Och ska typ försöka, tills nästa möte, komma på vad jag vill...
Inte det lättaste kan jag ju lova er!

Kom iaf hem vid 5, Å hade lagat middag. Falaffer med pasta.
Tog först bara 3 falaffer och lite pasta. Men fick sug efter något mer, och tog mer mat. Så totalt tryckte jag i mig 5 falaffer och lite pasta.
Dampigt nog visade det sig att en falaffel var ca 90 kcal. :O PANIK.
Blev trots den upptäkten en talrik med en hel burk med majs och en tomat, som jag nu sitter och försöker pula i mig tillsammans med en kopp te.

Tror jag ligger på ca 1000 kcal idag. Döda mig?
xoxo Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0