Stressad till tusen!

Sitter hemma hos mamma atm. Åkte till skolan och skulle gå på japanskan som tänkt. Men på väg dit flippade jag ur totalt av all stress, och skulle gå till skolasyster istället. Men självklart var hon hemma idag, så jag flippade lite till över att det inte blev som jag tänkt mig. Ringde morsan i panik, och bestämde mig för att åka dit.
Precis innan jag åkte stog jag och grät lite hos min mentor. Åhh vad den här dagen började fint.
INTE!!

Så nu ska jag försöka engagera mig i religion, svenska och engelska, trots allt.
Allt ska vara inne imorgon, och jag har redan ställt in mig på att jag inte kommer få sova inatt, utan att jag kommer vara tvungen att sitta och plugga fram tills det att jag kliver på tåget imorgon bitti igen.
Hatar stress. Verkligen hatar!

xoxo Mikaela

Svar till S: Första bilden drar jag inte in något direkt på, men när jag fotar mig själv på det viset som på andra bilden äcklias jag på tok för mycket av mig själv om jag inte gör det, så ja, till viss del drar jag in på den andra ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0