Städning är så galet segt!

Rubriken säger väl det mesta? Jag tycker det är galet segt att städa!
Har fått undan all tvätt och så, men ska alldeles strax springa ner i tvättstugan och hämta upp allt det rena.
Önska mig lycka till att hitta orken att hänga in allt i garderoben. Brukar få stå kvar i sin ikeakasse på golvet, men känns inte som en så snygg lösning direkt.
Måste bädda sängen efter det också. Och rota runt på mitt skrivbord.
Måste fan fixa lite ordning här inne, ser förjävligt ut.
Bilder kommer förhoppningsvis när jag städat, för har jag tur hittar jag usb-sladden till kameran då.
Då ska ni fan få chockas över hur stökigt man kan ha det.

Men nu börjar det bli brottom ner i tvättstugan.
Vi höres.
xoxo Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0