SÖS nästa

Så då sitter man hemma och försöker koppla bort alla känslor. Försöker dränka tankarna i mängder av kaffe och låta timmarna rulla på utan att behöva bry sig om att det existerar en värld över huvud taget.
Det går sådär. Eller rättare sagt...Det går inte så bra!
Tankarna snurrar hej vilt, och minnen från mars tränger sig på när jag kollar på klockan och inser att jag måste röra mig mot tåget snart för att hinna till SÖS.
Men jag antar att det bara är till att vänja sig vid att minnena alltid kommer att finnas där. För vad som än händer i framtiden så komemr den 6 mars 2009 alltid att vara ett datum som har funnits. Hur lite jag än vill det...

Nej nu ska jag se till att leta rätt på mitt busskort osv innan jag pallrar mig iväg till pendeln.
xoxo Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0