Söndagsmorgon...

Sista dagen på veckan har inlätts. Började den med en rejäl frukost vid 9. Sedan en idiot som kom och ringde på dörren och ville sälja blommer. Efter det lite mys på sängen med J. Lite fortsättning på skolarbetet jag satt med inatt, och lite mer mys på sängen. Lite snack med farsan framåt 1, och sen ner med tvätten runt 2.
Ganska vanlig söndagsmorgon helt enkelt.

För tillfället sitter jag och ska försöka fokusera på religionen igen. Försöka läsa igenom den information jag hämtade hem igår och sedan försöka skriva ihop någon inledning till föredraget. Samtidigt sitter jag och dricker/äter lite fil m. müsli och varvar allt med en cigg hit och dit och lite så...

Blir till att leta sig upp till ica senare under dagen och köpa lite hårfärg. Funderar nästan på att köpa lite godis, bara för att plåga mig själv lite. Hahah. Nej men är faktiskt lite sugen på det, och äter ändå som en häst just nu, så varför inte köra på fullt ut när man ändå håller på?
När jag kommer hem sen så väntar hårfärgning och att kika på den engelska varianten av Walander.

Ska väl försöka packa lite också, och försöka hitta tid och ork till att fortsätta plugga.
Känns som jag egentligen hade behövt avända hela helgen till att plugga. Har så grymt mycket jag egentligen måste fixa.
Men nu blev det inte riktigt så... Så får försöka utnyttja den tiden jag lyckas klämma in.

Och nu är ett sådant tillfälle.
Så skriver mer senare.
xoxo Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0