Söndag 25/10

Myspysmorgon med J på ena sänghalvan. Så söt när han sover! Skulle det inte vart för att jag vet att han hatar bilder som ligger på honom på nätet skulle jag säkert fotat och kastat upp en här. Så söt. Så lugn. Och så sover han nästan alltid med ett leende på läpparna. Mitt gostroll det asså!

Men aja, vid 12-13.00tiden vaknade även han, och ganska så direkt efter det bar det av ut i höstkylan för att åka och fixa lite grejjer med hans bil. Tyckte jag skulle hänga på, för pallade bara inte sitta hemma med farsan och Å en hel dag.
Så efter ett par timmar senare, efter att bytt däck och rensat ur hela bilen, så bar det av till S, min faster. Blev pankakor till lunch/middag, tillsammans med mängder av grädde och sylt. Hej ångest. Hej kukmage! Burpa flera timmar efter det där asså. Usch!
Stanna iaf kvar uppe hos S. Tände en brasa, rökte ex antal cigg, surrade en massa skit, och så fixade jag och J varsin ansiktsmask. Haha kan inte sluta tycka att det är lite kul att han är så fåfäng med att färga hår, byta örhängen, använda ansiktsmasker osv. Sötnöt!

Men sen ett par timmar senare. Usch. Flippade ur totalt. Allt bara för att det på tv spelades en viss låt någon halvminut eller så. Men klarar inte av att lyssna på den utan att alla fucking minnen dyker upp. Allt från min deprision 07 tränger sig på. Och massa minnen mig och en av mina då bästa vänner kommer alltid som ett brev på posten. Så låg och skaka och grät som jag vet inte vad på S's säng, ute på hennes trappa med en cigg som knappt gick att röka för jag skaka så mycket, nej usch! Hatar sånna flipp.
Men J var iaf underbar under tiden. Kom och la sig bredvid mig, smekte mig bara lugnt över håret, sa inget. Bara höll om mig. Sa till S att hon typ skulle hålla käften. Att det inte var rätt läge att snacka osv.
Sen någon timme senare satt han och jag ute på trappen och snacka en del. Han är så fint stöd. Hoppas verkligen att han själv inser det bara.

När klockan nyss paserat 1 på natten började vi väl tänka på refrängen, och kom väl hem strax innan 2. Fan vad trött man var då asså! XD
Skit samma, för nu blev det här inlägget otroligt långt, och jag måste ut och ta en cigg.
Skriver snart igen.
xoxo Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0