Salladslunch

Hej och hå, jag mår dåligt som få.
Har precis haft lunch, eller ah, har fortfarande lunchrast, men har precis vart iväg och käkat.
Blev en sallad från M, bara grönsaker, eftersom jag är vegetarian blir det aldrig med någon mer "spännande" fyllning. Blev dock dressing till det, och nu mår jag sjukt dåligt över att inte veta vad den dressingen innehöll. Vill veta vad, vill veta fettprocent, vill veta kalorier. Men vet ingenting. Hatar sånt här obeskrivligt mycket!

Klev även upp till skolsyster nyss och pratade lite med henne om remissen till bup. Jag tycker det är så galet jobbigt att inte veta vad som kommer att hända, och fråga henne om hon viste på ett ungefär hur lång tid det tar innan man får svar. Hon kunde inte ge något exakt svar, men hon sa att det inte skulle förvåna henne om det tog en vecka till. Har redan gått en vecka. Jag dör av nervositet.

Aja nu ska jag in till svenskan om en liten stund. Skriver mer senare.
xoxo Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0