Ordning och reda?

Igår fick jag klartecken från min gamla syv om att jar har möjligheten att byta program. Känns skönt att veta att det bara är upp till mig nu om det ska bli så eller inte...

Hur som helst så är jag ju som sagt hemma hos mamma nu. Kom hit ganska tidigt igår, och käkade middag och så här hemma. Blev ganska mycket, men det kändes ändå...Inte fullt lika hemskt som det brukar.
Efter det kom M hit, och vi snackade väldigt djupa grejjer när vi var ute och tog en promenad.
Tillbringade resten av kvällen hemma med familjen och kikade på idol. Gick och smååt konstant. Inte okej!
Skitsamma, det var slutet på min fredag i korta drag.

Men nu är det ny dag, och nya saker som ska ordnas.
Vaknade ganska tidigt, typ halv 9. Gick upp, fixade lite gröt och åt det till frukost. Blev en kopp kaffe och lite juice också...
Efter det bar det ut på långpromenad med hunden, för att sen komma hem och tycka i sig en kaka.
Så nu ligger jag nere i källaren på min madrass igen och försöker bortse från kakan och istället fokusera på att packa om mina saker på ett lite smidigt sätt.
Haha så fult att man måste gömma ciggen i packningen. Pallar inte att morsan ska se dom.
Så nu ligger dom på dom mest märkliga ställen i packningen, men men, that's life!

Nehe nu ska jag alldeles strax kasta mig in i en dusch innan det blir lunch...
Och sen lär det ju bara bli till att dubbelchecka ex antal ggr att man har allt med sig.
Så lär inte hinna skriva mer idag.
Hörs nästa helg.
Puss och kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0