Nytt besök på AM.

Hm...Min kväll har verkligen enbart bestått av mattankar. Hela kvällen, rakt igenom...
Så hamnade tillbaka på en av mina tidigare standardsidor att besöka varje gång jag gick in på datorn...
Och det hela triggade igång min äs lite till känns det som. Inte för att en kväll gör så stor skillnad, men jag blev mer varse om att jag inte är klar att släppa den än. Att jag inte anser mig vara klar med allt det den för med sig.

Så imorgon börjar jag med ABC-dieten igen. Ska tävla lite halvdant mot en annan tjej.
Den som klarar den först vinner.

Får se hur det går nu när BUP ska bli inkopplade och allt. Men vi får se som sagt.

Nu ska jag tagga. Trött som utav bara helvete.
Skriver antagligen inte fören jag kommer hem från UM och shoppingturen med morsan imorgon.
Men tills dess, sköt om er!

xoxo Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0