Myspyskväll

Hej på er alla söta små saker där på andra sidan skärmen
Har ni det bra?
I do!
Hade en väldigt mysig kväll med min kusin igår. Väldigt mysig.
Allt började typ med att jag låg på sängen och lyssnade på musik. Gick ut i vardagsrummet, och musiken hördes bara lite dovt ut där jag och övriga familjen satt.
Rätt vad det var slogs en viss låt på, en låt som J är lite småkär i. Så han rusar upp, och bokstavligen springer in på mitt rum.

Hängde på han dit in, och ja…Sen fastnade vi där.
Blev lite massage, efter viss övertygning, och när jag sedan fått massera honom låg han kvar flera timmar inne hos mig, i bar överkropp.
Låg först på hans rygg, haha söten ville inte släppa mig efter jag suttit ovanpå honom när jag gav massagen. Men efter ett tag hamnade jag på hans bringa och bara låg och lyssnade på hans hjärtslag.
Mysfaktorn var enorm!

Lite senare på kvällen låg han och hade jordens föredrag om droger för mig. Han tyckte väl att han  var tvungen att informera mig en del, om jag nu skulle råka stöta på det.
Han verkade tro att jag tyckte det var riktigt jobbigt, men jag försökte övertala honom om att det var okej.

Hur som helst så bad jag honom ligga kvar, så jag bara kunde hämta en sömntablett och borsta tänderna, och sedan få somna med honom bredvid mig. Han verkade inte ha något emot det, men farsan blev lite irriterad och sa åt J att gå ut så jag skulle klara av att somna. Damp på farsan ibland!

(Btw så ska jag döda Pat när jag kommer till skolan. Hon vet om allt med J, och skrev till mig på msn igår, när han och jag låg på sängen och lyssnade på musik. Han låg bakom mig och kika lite vad jag skrev in för låt. Och då skriver hon ”hur går det med kusinen då?”. Fy fan vilken panik jag fick. Vet inte om han såg det eller inte. Men han sa i alla fall inget om det… Pinsamt hur som.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0