Musik

Sitter och lyssnar på lite musik. Mest sånt som jag kan relatera till min äs, för har otroligt mycket sånna tankar som snurrar i huvudet idag. Dels pga ångesten som snurrar sen igår, men också eftersom jag vet att jag måste ner till den vikten som står i remisen innan jag kommer till BUP på måndag. Nu ligger verkligen nervositeten och gror som fan. Vet inte riktigt om jag orkar sitta med mamma, pappa, en kurator och en sjuksköterska och snacka om alla mina problem... Men men, bara till att bita i det sura äpplet. Valde ju trots allt själv att söka hjälp för det.

Har btw inte ätit något än idag. Om jag ska försöka bli frisk så borde jag väl egentligen göra det. Men känner att all min vilja sätter sig på tvären mot det. Låter lite cp, men just nu känns det bara som jag vill bli sjukare och sjukare. Så att jag inte ska klara att ta mig ur det här. För det är ju nästan hela jag. Eller iaf så känns det så.
Vem är jag utan svälten liksom?

Här är iaf en av låtarna jag lyssnat lite på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0