Morgonmys

God morgon snyggingar!

Tänkte bara slänga in ett inlägg om morgonen också. Haft en precis lika mysig morgon som kvällen igår.
Vaknade en halvtimme innan min klocka skulle ringt, tassar ut i vardagsrummet för att sen gå in i köket och fixa kaffe.
Och vem sitter inte vaken där i soffan då, om inte J.
Han hade suttit uppe hela natten och tänkt gå in och väcka mig. Söthjärtat!
Så blev en kaffe och lite fil till frukost. Känns sådär, men det är väl bara till att bita ihop och leva på annat som är fint i livet.
Eftersom J inte sovit något under natten bestämde han sig för att inta min säng, och jag för att göra honom sällskap.
Så blev massa gos, mer massage, mer ligga på hans bara överkropp och lyssna på hans hjärta.
Han lyssna lite på mitt också. Och typ ”Vilken hög puls du har. Varför då?” Haaahaaa. Vad fan säger man? ”Ja du, bra fråga. Har typ alltid hög puls, den blir det jättelätt” fick typ bli mitt svar :P

Sen när jag skulle upp till tåget, vägrade han släppa iväg mig. Han tyckte det va viktigare att han fick ligga och krama på mig de sista 10 minuterarna, och valde att skjutsa mig upp till tåget isället.
Nutte!

Okej, nog om det känner jag. Att jag har en supersöt kusin tror jag ni insett för ett tag sedan.

Ps. Bilder och så kan ta ett tag. Blev inte klar med städningen igår och har inte den blekaste om vart sladden befinner sig. Ni får hålla ut ett tag till. Sorry!

Xoxo Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0