Min fredag

Halloj! Hur är det med er?
Själv vet jag inte riktigt hur det är med mig. Jag mår väl okej antar jag...
Sov faktiskt riktigt gott, kom upp i tid och hade en ganska så behaglig morgon.
Kom iväg till skolan, hade en trevlig fredagssammling och efter det skulle vi ha svenska. Men eftersom att vi alla behövde internet för att kunna arbeta, och skolans internet laggade, så fick vi gå.
Hamnade nere på m's och köpte den vanliga salladen, bara grönsaker.
Satte mig på berget och åt. Åt allt. Ångest.
Direkt efter det hamnade jag på HJ och drack en kopp kaffe. Mer ångest. Både för kalorierna och för att jag slösade onödiga pengar. Men det var en impulsiv handling, och ganska skönt att sitta själv ett tag och bara ta det lugnt.
Nu sitter jag och väntar på att nästa lektion ska dra igång. Eller lektion och lektion...Vi ska typ sitta och lyssna på en vänsterpartist och en moderat som ska debbatera. Efter det blir det teambuilding inom gruppen som jag har ett projekt med. Blir nog ganska så soft ändå...
Sista jag gör innnan jag drar hem blir till att sticka till gymmet och cykla lite. Känner att jag är i ganska stort behov av det!

Nehe, jag måste tagga. Ska utnyttja de sista 20 minutrarna till att försöka få lite struktur på hur min helg ska bli.
Måste försöka planera in mat, packning, umgås med vänner, plugga samt färga och klippa mig under helgen... Lite knepigt att få in allt på samma helg känns det som...Men men...Just därför jag måste försöka fixaa det nu.

xoxo Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0