Lite för mycket av det goda

Visst kan det vara mysigt att ha gäster ibland, och de som var här är faktiskt ganska trevliga. Men jag vet inte...Tyckte inte att kvällen var så direkt givande. Allt handlade typ om att Å skulle sitta och kackla precis som vanligt hela kvällen. Det och att vi skulle äta massor.
Blev först middag. Smakade sisådär, men gick ändå ner en del. Drack både läsk och vin till. Smalmat, ooooja.
Efter det blev det tårta. Fatta! Fucking jävla prinsesstårta. Som tur var glömde de att jag inte fått nån bit fören nästan hela var slut, vilket resulterade i en väldigt liten bit. Men ändock!

Aja nu har de iaf lättat härifrån, och jag ska fly in i badrummet för att ha lite kroppsvård i form av fotbad och pyssla med mina nagelar så, tills det att J kan gå med på att fixa våra hår osv.
På återseende :)
xoxo Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0