Kvällsångest

Så var den dagliga kvällsångesten på besök igen. Bara lite värre än vad den brukar...
Åt middag. Mådde skit. Mår skit. Kommer må skit ett par timmar till.
Men sånt är mitt liv.
Räckte med att jag åt en ytterst liten portion chilli con qourn för att jag sedan skulle hamna ute på balkonen, kedjerökandes och med tårarna konstant rinnande ner för kinderna.
Efter en stund hamnade jag inne på sängen, så nu ligger jag här istället. Med musik i öronen. Och tårar som rinner.
Ska ut på en promenad alldeles strax. Välbehövt av flera skäl.
Måste röra på mig efter maten. Och måste få komma ut och rensa huvudet ifred en liten stund.

det är kvällar som de här som jag tvekar på om jag egentligen orkar mer.

xoxo Mikaela

Kommentarer
Postat av: G

Förlåt, men det jag inte rikigt förstår är hur du kan vara normalviktig om du bara äter så lite mat som du verkar göra?

2009-10-09 @ 15:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0