Jobbiga nattplaner

Haft en skitdag idag. Åter en dag som jag önska inte hade behövt finnas. But it did!
Har suttit hemma hos min kära mor ett par timmar, försökt plugga. Inte gått så bra direkt :(
Vid 4 trillade jag ner till N på en kopp te och lite allmänt snack...Det enda positiva med den här dagen känner jag.
Vid halv 7 var jag hemma igen, och runt 7 började min "härliga" pluggnatt. Japp, ni läste rätt. Pluggnatt.
Har galet mycket att göra tills imorgon, och räknar stenhårt med att jag inte kommer få en blund.
Kommer väl varva pluggandet med lite kaffe, säkert en och annan macka, och förhoppningsvis även en promenad.
Bajs på en förjävlig dag. Men nu ska jag återgå till att försöka komma på hur man ska lösa bostadsproblemen för unga. Tjoho vad pepp jag är. INTE!

xoxo Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0