Irritationsmoment!!

Blir så lack på skolan ibland asså! Varför kan inte folk bara vara lite hjälpsamma?
Jag verkligen måste få ut en ledighetsansökan idag, men har inte instalerat någon skrivare än, så kan inte skriva ut den. Och pissfittan inne på expeditonen vägrar hjälpa mig.
Måste ha den jävla ansökan till imorgon, för ska på EVK-möte i skolan imorgon, alltså då vi ska diskutera hur man kan lätta upp studierna för mig, och vilka eventuella ändringar som ska göras i mina kursplaner.
Antagligen lär vi diskutera all min frånvaro då, som är ganska så hög. Och att jag då ska söka ledigt tror jag inte skolan tycker låter som en så bra idé. Därför skulle jag verkligen behöva få ta det muntligt med rektor och så vidare... Men neeeej då. Inte en jävel som kan fixa en ansökan åt mig.
Fitta!

(Ja ja är irriterad!)

xoxo Mikaela

ps, svar på den anonyma kommentaren. Tack så mycket (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0