Hemma igen :)

Sådär då var man hemma från skolan igen då. Skönt!
Kom hem för ungefär en timme sen. Hälde upp lite kaffe, och klev in på rummet där jag såg J ligga på sängen och sova så sött. Kröp ner och la mig bredvid honom och låg och mös en liten stund. Åt två mackor, varav en med paprika, och en helt utan pålägg.
Söthjärtat var lite go och låg och snosade på min hand. Pussade lite på den, och tittade upp och såg mig sådär...kärleksfullt men samtidigt lite mysitiskt på mig. Det är nästan lite sjukt hur mycket en person kan påverka ens sinnesstämning. Men han är duktig på det där. På att påverka mig. Kärlek på det!

Nu sitter han dock ute i vardagsrummet, medan jag ligger inne på sängen.
Måste erkänna att det känns lite tomt. Samtidigt som det är skönt att ha lite egentid också, även om jag borde ta tillfället i akt och plugga lite. Har ett ganska stort projekt tills imorgon, och hur långt har jag kommit tror ni? Typ ingenstans. Känns mindre bra!!
¨
Nehe hörrni. Om man kanske skulle ta tag i religionen och få det överstökat...
Skriver ikväll.
xoxo Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0