Helgjobb :)

Glömde förresten skriva att jag fick ett sms av min faster idag. Hon ville ha hjälp med att passa hennes hund på söndag, men jag sa att jag inte var hemma då, så det gick inte.
Men istället erböjd hon mig det som helgjobb från det att jag kommer hem och ett par veckor frammåt.
Så från vecka 44 till 46 så är jag hundvakt mellan 12.00 och 20.00, 50 spänn i timmen. 400 om dagen, och alltså totalt 2400 för de här tre helgerna.
Lite gladare tjej av det måste jag ju erkänna. Dom pengarna sitter finfint i en fattig students ficka :D

För övrigt ska F ha ett stort tack för att du alltid finns där när jag behöver någon att kasta lite jobbiga tankar över. Hur lång tid som en gått. En stor kram för det! <3

Men nu ska jag försöka få i mig det som ligger kvar på talriken, sen ska jag packa.
xoxo Mikaela


Kommentarer
Postat av: F

kram på dig med sötnos <3

2009-10-15 @ 21:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0