Händelserik natt och morgon

Ojojoj. Mycket tårar under natten och morgonen. Och en J som fanns där som underbart stöd konstant. En varm famn att krypa upp i när man själv ville, och när han själv tyckte att det verkade behövas.
Mängder av pussar i pannan, på kinden och händerna.
Och första gången som han sa "jag älskar dig". Han valde verkligen rätt tillfälle, och det märks att han inte är den som överkonsumerar de orden. Så det värmde.

Hur som helst så fick han mig på nya tankar om hur man kan försöka lösa problematiken med mina studier. Han tyckte helt enkelt att jag borde byta linje, byta skola.
Kaos säger jag. Inte en chans att det går nu när jag redan gått en halv termin.
Men han pushade på mig, och jag tog tjuren vid hornen och började kika runt vilka skolor som finns.
Får se vad det leder till. Men har iaf ringt till en naturbruksskola, och försökt få tag i två stycken som har hotell-resturang.

Målet är väl att jag ska få lite mer praktiska bitar i mina studier. Jag blir vansinnig av att konstant sitta stilla...
Så att börja köra sök med hund eller stå och laga mat ett par timmar i veckan tror jag skulle vara något himla mycket bättre för mig.

Men som sagt, vi får se hur det går med den saken.
Ska försöka släppa dom tankarna och fokusera på turkiet nu istället.
Det här blir antagligen mitt sista inlägg innan jag åker, så tills jag kommer hem igen, ha det gött gott folk!
xoxo Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0