(God?) Morgon

Hej hallå!
Hur är det med alla er där ute? Sovit gott? Drömt något sött?
Med mig är det väl, som jag tror ni förstår om ni läst de två tidigare inläggen, lite förvirrat.
Jag vaknar upp på morgonen och känner att det är en till dag när jag inte riktigt vet vem jag är, vad jag vill, och vad som är rätt och fel.
Bara ligger och tänker. Tänker massor!

Vaknade i alla fall för ungefär en och en halv timme sedan. Sov ganska gott, var någorlunda pigg när jag vaknade, så gick upp direkt, fixade lite kaffe, tog en cigg, och efter en stunds eftertanke valde jag att krypa upp och lägga mig bredvid J. Sötaste låg bara och sov, han verkade inte riktigt reagera på att jag kom upp dit, fören typ 5 minuter senare. Då mumlade han lite som jag inte hörde, och när jag frågade vad han sa blev han lite irriterad och vände sig bort från mig. Jag förstår mig inte på honom. Han har vart såhär flera dagar nu. Vad är det med honom?!
Hur som helst, hälde upp lite kaffe åt oss båda, men han verkar ha somnat om. Så jag drack upp mitt, gjorde en knäcke med ost på efter väldigt velande, och åt sedan upp den med.
Så ligger här med ganska mycket ångest.
I remissen till BUP står en vikt, men jag har klantat till det och väger 1 kilo mer än så nu. Känns inte så bra.Känns väldigt dåligt faktiskt!
Och så äter jag en macka. Med ost.
Fan vad jag inte tycker om det här!
Aja, jag tror jag ska ha en till kopp kaffe, en till cigg, och göra ett nytt försök att väcka J.

xoxo Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0