Dröm sött!

Nu trillar jag i säng och ska sova lite. Känner hur mina ögonlock faller igen konstant och att religionsuppgiften får fortsätta jobbas med imorgon istället. Har suttit och pluggat i ca 2 timmar nu, eller mestadels hämtat hem och granskat information, men hur som helst så får resterande delar vänta tills imorgon. För nu väntar huvudkudden på att jag ska falla tillbaka på den.

I övrigt har dagen inte vart särskillt kul matmässigt som jag tror ni förstått, men konstigt nog har dagen ändå varit okej, och inte allt för ångestladdat. Helt klart uppskattat! Även om jag är galet rädd för att ställa mig på vågen imorgon, eftersom ångesten antaglien lär dyka upp då istället.
Skit samma, det är ett senare problem. Nu ska jag försöka glömma det och se till att jag får en härligt natts sömn.

Xoxo Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0