Blåval

Ja, jag känner mig som en jävla blåval idag. Och igår. Och konstant.
Det är fan inte kul.
Tog skitlång tid innan jag somnade igår. Var så otroligt arg och besviken på mig själv efter jag ställt mig på vågen.
Såg sällsynt höga siffror på den. Siffror jag sagt till mig sjläv att jag aldrig mer ska behöva se.
Siffror som visade på att jag skulle ha vägt FEM JÄVLA ÄCKEL KILO mer än vad det står i min remis.
Stälde mig ifs på den nu på morgonen och då var det "bara" tre kilo över.
Men ändå.
Jag fattar inte vad jag låtit mig själv bli. Sveriges egna blåval, here I come!

Och när jag är sådär äckelfet och allt...Då blir jag skitgrinig. Så alla här hemma titta fett snett på mig, och vart väl lite stötta när jag inte ens klarade av att ge dom en kram på kvällen. Men mådde så dåligt över att trycka upp mitt fett mot deras kroppar. Så nej tack!

Och när J kom in och la sig på min säng och skulle ligga med sitt huvud på min mage. Gosh. Jag höll på att smälla till honom. Mådde så galet dåligt över det...

Kollade precis upp hur lång tid det skulle ta för mig om jag skulle dra och träna också. Men hinner inte. Det är precis att jag inte hinner.
Fuck it!

Hoppas ni har haft en bättre vecka än mig.
xoxo Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0