Krongel

Frukostkaffe is the shit!
God morgon på er allihopa!
Tänkte bara säga det att jag äntligen hittat lösning på problemet med att jag inte hade usb-kabeln till kameran.
Så hade faktiskt tänkt få göra en vlogg åt er idag.
Men det blev lite knas när jag sen skulle ladda upp det på nätet, så ni fick överleva utan det tills dess att jag har tid att komma på vad problemet är den här gången.

Just för tillfället sitter jag och smuttar på morgonens första kopp kaffe.
Gjorde nyss ett försök att väcka J, så man kunde få lite mys såhär på morgonkvisten. Men försöket misslyckades :/
Så han ligger fortfarane och sover sött där ute...
Kanske ska dricka upp mitt kaffe och sedan hoppa in i en dusch, och försöka igen först efter det?
Tror det får bli så.
Skriver mer när jag är i skolan antar jag.
xoxo Mikaela

Jag bjuder på den!
Jag bjuder på den XD

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0