Psyket

Hej på er allihopa!
Jag vill bara säga att jag är grymt ledsen att jag inte skrivit på så otrooooligt länge.
Men det finns en förklaring.

Och jag kommer nog försöka att bara dra den korta varianten för er.

Samma natt som jag skrev mitt förra inlägg, försökte jag ta livet av mig.
Det var natten till en söndag om ni minns, och först på måndag eftermiddag kommer mitt minne tillbaka över huvud taget. Minns ytterst lite även från måndagen och tisdagen, men det var hur som helst på måndagen som jag vaknade upp på akuten i uppsala, och sedan skickades ner till deras slutna barnpsyk.

Så där ligger jag fortfarande inskriven, bara det att jag är på permison hemma hos min mamma.

Haha fatta sjukt det var... Var här i torsdags också, och det var första gången på en månad och nio dagar som jag satte min fot innanför hennes dörrar..
Ganska hemskt. Men det är så det blir.

Nehe hörrni, jag ska se om jag hittar något som kan få bli min frukost.
Ville mest få ge er en förklaring till varför jag aldrig uppdaterar osv.
Vet inte när jag får chansen att skriva igen, men tills dess...TA HAND OM ER!
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0