Allt på samma gång:...

Snacka om att allt händer på samma gång, och att allt bli fruktansvärt rörigt på grund av det... Först hela resan på BUP, sen äntligen utskriven för att kastar rakt in i flyttstök. Och lagom efter att allt kommit ner i nya lägenheten kommer julen o knackar på dörren. Blev en ganska trist julafton. Låg mest på sängen och var allmänt missnöjd med delar av livet. Men nu är det då juldagen. Och den tillbringas hemma hos min kära mor. Har precis fått lite fina klappar av henne. Bland annat telefonen som jag skriver det här inlägget på :p hur som helst... Vill bara få tala om att jag kommit ut, att jag är hemma och att jag lever. Men att det händer lite väl mycket för att jag ska ha riktigt tid och ork för att uppdatera er. .. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0